maandag 12 maart 2018

Nog een paar weekjes


Whoop Whoop het is bijna zover over vier weken is het alweer voorbij, help, help, help.

Echt de serieuze kriebels beginnen te komen ben ook weer lekker zo emotionele koe die overal om jank en alles zielig vind en elke collectant wel iets geef, (nee geen verzoekjes gaan sturen). Maar goed hoe gaat het met het nieuwe lopen van mij?

Ondertussen hebben we 5 van de 6 trainingslopen gedaan en gaat het lekker ook het weer werkt super mee met de trainingslopen, het is soms wat fris maar wel droog en de wind tja ach ook dat wen wel. Wat ik veel toffer vind is dat er zoveel vrijwilligers zijn die meefietsen, bij de drankposten staan, het parcours verkennen en uitzetten. En denk je klinkt leuk, we zoeken ieder jaar nog wel wat lieve vrijwilligers hoor.


Mijn horloge en ik zijn nog steeds de beste vriendjes en ik zou me zonder echt geen raad weten, want ik duik toch wel 1 keer per week dat parkeerdek op, lekker even alleen even de strijd met mezelf aangaan. Maar wat ook lekker is niemand om je heen zelf hard werken voor je tempo en niet achter dat paar hele mooie billen aan rennen (meestal maar 50 meter gaan zo snel).


Ik voel dat ik sterker word maar ik weet ook dat ik het knopje daar ergens bovenin nog een beetje vertrouwen moet gaan geven, maar daar hebben we nog even voor en zondag lopen we de 35 en dan gaan we denk ik en hoop ik een beetje afbouwen want ik krijg het echt niet cadeau en dat hoef ook niet maar ik merk dat ik moe word. 
Dit weekend ook een training overgeslagen om eens goed te slapen en uit te rusten en mijn lichaam op krachten te krijgen, het voelt een beetje als mislukken maar ik weet ook dat ik hier weer sterker uit kom.


Zondag met de laatste trainingsloop ga ik ook alles zoveel mogelijk doen zoals ik het op 8 april ook wil doen, gelletjes in de juiste volgorde netjes om de 5 km, genoeg drinken, lekker stapelen, alleen kleding testen gaat nog niet lukken maar dat komt wel goed.

Waar ik ook heel benieuwd naar ben mijn startnummer dat gaat binnenkort bekend worden en ik hoop dat ik nummer 13 heb, mijn 13e marathon, geboren op vrijdag de 13e zou wel heel erg stoer zijn. 
En het weer wat zal het weer gaan doen, en welke startwave heb ik, zou ik weer zoveel geluk hebben als vorig jaar dat ik vooraan sta ( weet nog steeds niet hoe dat gegaan is).

Maar goed ik moet zeggen de kriebels zijn er dus behoorlijk en gelukkig ook weer de kriebels voor wat gaan we erna doen, uiteraard eerst even kijken hoe komen we er uit en wat wil het lichaam wel of niet.

We gaan in ieder geval 5 weken later naar Liverpool voor een gezellige Rock and Roll half marathon en daarvoor misschien nog iets lopen in Enschede en of Steenbergen, en daarna tja welke gaan we doen in het najaar? We hebben al gedacht over Lissabon, maar er gaan ook verhalen over Moskou. Ach zolang er plannen zijn, hebben we een doel dus morgen weer lekker trainen en nog even de komende dagen de puntjes op de i zetten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten